لذت و سلامتی را در مجموعه ی وان & انلی ریتی راه در مالدیو تجربه کنید

همه چیز برای رهایی از مشغله ها و درگیری های ذهنی آماده است.زندگی ای که امروزه همه ما در آن غرق شده ایم در اصل اقیانوسی از نگرانی ها ، استرس ها ،فشارهای روحی و....است.شاید بد نباشد هر از گاهی معنای واقعی زندگی را بچشیم و به دور از این تنش ها کمی به خودمان برسیم.اگر می خواهید به این مهم دست پیدا کنید یکی از بهترین مکان ها ، این مجموعه می باشد...

 

 


لذت استفاده از یک برنامه ی جوان سازی روح و جسم و فکر را در ساحل اقیانوس آرام تجربه کنید.

تجربه ی شما در مجموعه ی ریتی راه  در مالدیو از لحظه ی ورودتان به این منطقه شروع می شود. این مجموعه تنها 15 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد و البته می توانید این مسافت در عرض 45 دقیقه با یک قایح تفریحی طی کنید. این مجموعه که اخیراً توسط ژان-میشل گاتی چیدمان شده است، در واقع جزیره ای بهشتی است که آب زلال، ویلاهای ساحلی، و فضاهای بیرونی و داخلی بی نظیر را با هم ترکیب کرده و به مهمانان این امکان را می دهد که با محیط و طبیعت مالدیو یگانه شوند. ده رستوران که در نقاط مختلف داخل مجموعه یا در کنار ساحل اقیانوس واقع شده اند، با مواد تازه و ارگانیک محلی، غذاهای متنوعی طبخ می کنند. برنامه های بی نظیر این مجموعه برای احیاء سلامت جسم و روح شما، بهترین خدمات سلامت، زیبایی، و تناسب اندام را شامل شده و از انواع استراحت های نیمروزی گرفته تا غذاهای سالم و یوگا در غروبِ ساحل در این مرکز ارائه می شود.

اسپای ریتی راه

می توانید از منوی سفارشی این اسپا یکی از انواع تراپی های تخصصی و اسپاهای خصوصی را انتخاب کنید. با استفاده از هر روش های متنوع ماساژ، آبدرمانی و رفع استرس در فضایی آرام و با استفاده از محصولات و تکنیک های بومی و در فضایی آرام، هرگونه اضطراب و ناراحتی را از جسم و روح شما بیرون می کند.

 

 

یوگا و مراقبه

تمرینات غیرهوازی یوگا که بر قدرت، انعطاف و تنفس تکیه دارند، باعث افزایش سلامت روحی و جسمی شما شده و اثری درازمدت بر جسم و روح شما باقی می گذارند.

 

 

امکانات منحصر به فرد

امکانات منحصر به فرد این مجموعه شامل باغ آبدرمانی، باغ گل و گیاه با حمام های سنتی، کابین ها و خانه های ییلاقی اختصاصی برای استراحت بعد از حمام؛ اسپا در فضای باز با استخر و تخت های آبدرمانی، و اتاق های بخار و سونا واقع در فضای آزاد هستند. استخر واتسو (شیاتسوی آبی) که ترکیبی است از حرکات آبدرمانی و حرکات کششی یوگا نیز در این مجموعه قرار دارد.

 

 

تور بازدید

برنامه ی سلامت مخصوص بازدید کننده ها به شما این امکان را می دهد که در مورد بسته های سلامتی و انواع تراپی های ارائه شده در این مجموعه بیشتر بدانید و با اساتید مجرب طب سوزنی، پیلاتس، طب گیاهی، انرژی درمانی و یوگا از سراسر جهان دیدار کنید.

 

 

زیبایی و مراقبت از پوست

خدمات زیبایی و مراقبت از پوست توسط بهترین متخصصین و با مواد بهترین برندهای جهان ارائه می شوند. این خدمات عبارتند از مراقبت های ناخن (پدی-مانیکور) که در استودیوی ممتاز باستین گونزالس ارائه می شود، خدمات مراقبت از مو که در سالن ریتی راه با مدیریت آن یکی از بهترین آرایشگران لندن ارائه می شوند، و سالن Barber & Blade که خدمات زیبایی مخصوص آقایان را ارائه می دهد.

 

 

مرکز تناسب اندام

تناسب اندام، کلید یک زندگی متعادل است. در همین راستا، مرکز تناسب اندام ریتی راه  در مالدیو با جدیدترین دستگاه های تناسب اندام تجهیز شده و یک بخش وسیع و روباز برای تمرین های کویناکس (بدنسازی با طناب های کشی)، بوکس، و وزنه برداری نیز در این مرکز وجود دارد. کلاس های گروهی رکاب زنی، و کافه ی مجموعه با خوراکی ها و نوشیدنی های انرژی بخش و سالم در بخش سرپوشیده ی این مرکز قرار دارند. مربیان شخصی برنامه هایی متناسب با قابلیت ها و ویژگی های فردی و توصیه هایی برای حفظ سلامت و تناسب اندام به مهمانان ارائه می دهند.

مرکز ماساژ و آبدرمانی ریتی راه  همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب مشغول به کار است. مرکز تناسب اندام همه روزه از ساعت 7 صبح تا 9 شب مشغول به کار است؛

نشانی: مجموعه ی ریتی راه ، جزیره ی ریتی راه، مجمع الجزایر مرجانی شمال ماله، ایالت ماله، مالدیو

 

9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ پنج شنبه
9 توصیه برای داشتن یک پرواز عالی؛ از زبان مهمانداران هواپیما

چیزهای زیادی هست که اگر بدانیم و به کارشان گیریم، سفرهای هوایی را به کام خود شیرین‌تر کرده‌ایم.. قبل از پرواز با چه برنامه‌ای بخوابیم، چطور وسایلمان را جمع کنیم، از چه راه‌هایی خودمان را ساعت‌ها در هواپیما سرگرم کنیم و خیلی چیزهای دیگر خوشبختانه باید گفت امروز محصولات و برنامه‌های بسیاری طراحی شده‌اند تا سفری دلپذیر را برایمان به ارمغان آورند...

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..
۱۳۹۸/۱۰/۷ شنبه
خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش ..

خانه‌هایی درختی در کوهستان‌های آلپِ اتریش به‌زودی درهای خود را به روی علاقه‌مندان باز می‌کنند؛ آن هم با دیوارهای شیشه‌ای و سوناهای اختصاصی..

به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید
۱۳۹۸/۱۰/۴ چهارشنبه
به این خانه‌های اسکیموییِ طالع‌بینی و هری‌پاتری‌ کنار ساحل پناه ببرید و دست زمستان سرد را ببندید

زمستان فرارسیده است و تنها یک کار می‌توان کرد: سرپناهی باید یافت. اما بیایید این زمستان را به جای سر کردن در اقامتگاه‌های قدیمی، چند صباحی را در یک ایگلو (خانه‌ی اسکیموییِ) فوق لوکس و چندحسی سپری کنید....

شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟
۱۳۹۸/۹/۱۰ یکشنبه
شده تا به حال در هواپیما درخواستِ غذای بیشتری کنید؟

معمولاً همه از کیفیت غذای هواپیما شاکی اند، اما هستند پروازهایی که غذاهایی تحویل می‌دهند جذاب که از زیرِ دستِ سرآشپزهای درجه یک بیرون آمده و آنقدر خوشمزه است که خودتان خواهید خواست کمی بیشتر برایتان بیاورند...